Festival info

FESTIVAL INFO

De trouwe bezoekers van de Najaarsfeesten in Katwijk a/d Rijn waren al jaren bekend met de altijd uitverkochte donderdagavond in de Oranjebrink, de 90’s Party. Dit evenement is de afgelopen jaren verplaatst naar de Oranjevallei en uitgegroeid tot één van de best bezochte, maar vooral gezelligste, dance events van de Duin- en Bollenstreek. Fancy a real dance party? Kom dan naar Oranjedance 2024!

Zaterdag 24 augustus. Duinvallei (Katwijk a/d Rijn)

BASSJACKERS

Headliner Oranjedance 2024!

Bassjackers, gevormd door DJ Marlon Flohr en producer Ralph van Hilst, is een dynamisch duo dat elke stage in vuur en vlam zet. Met hun tegenovergestelde persoonlijkheden, wild en cool, zijn ze de perfecte mix van één DJ en één producer. In 2011 braken ze door met de hit “Mush Mush”, welke is gereleased op het label van Tiësto. Sindsdien hebben ze samengewerkt met topartiesten zoals Hardwell, Dimitri Vegas & Like Mike, Afrojack en Martin Garrix. Bassjackers blijven wereldwijd podia veroveren met hun unieke sound. Let’s Get Weird op Oranjedance 2024!

OUTSIDERS

“Muziek is kunst, iemand heeft er tijd en moeite in gestoken”

Stap in de wereld van DJ Outsiders, waar zijn unieke en explosieve draaistijl hem op de grootste line-ups laat schitteren. Met honderden boekingen in Nederland en daarbuiten heeft deze Hagenees, Cem Araci, zich gevestigd als een van de meest gerespecteerde DJ’s in de Nederlandse harddance scene. Outsiders gaat vol gas en is een onmisbare toevoeging aan Oranjedance. Als je een feest wilt bouwen, ben je bij Outsiders aan het juiste adres. Zijn vloer-verbindende sets laten niemand onbewogen, dus wees voorbereid: Outsiders komt jullie kant op!

DJ JEAN

Een levende legende in de clubscene!

DJ Jean, een naam die onuitwisbare sporen heeft achtergelaten in de hedendaagse nationale en internationale clubsfeer. Bekend om zijn beruchte rebelse levensstijl maar vooral als toegewijde DJ! Hij was een van de eerste en zeer weinige Dj’s die de welverdiende status van een echte Nederlandse beroemdheid bereikte. Jean is onderscheidend en heeft meerdere prijzen gewonnen waaronder een onderscheiding voor de meest gedraaide Club DJ op Nederlandse radio. Hij is meerdere keren uitgeroepen tot Beste Club DJ. DJ Jean is de meest geboekte DJ ooit in Nederland!

Sam Blans

De Nederlandse Latin house DJ

Ontmoet Sam Blans, de Nederlandse (Latin) house DJ die de afgelopen jaren indruk heeft gemaakt met meer dan 200 boekingen per jaar en zijn eigen shows. Zijn passie voor muziek begon thuis, waar hij opgroeide met funk, soul en Indonesische klanken. Muziek met Latijns-Amerikaanse invloeden is het genre waarin Sam zich wil onderscheiden; het moet wat ‘drumwerk’ bevatten. Dit kan Latin/tech zijn, of gewoon house. Het spelen op lagere BPM is geen probleem, zolang er maar groove in zit.

JULIAN JORDAN

Van veelbelovend talent tot leider van het pack

Julian Jordan: Van veelbelovend talent tot leider van het pack, de snelle opkomst van Julian Jordan in de dancewereld is indrukwekkend. Het is geen verrassing gezien de frisse kwaliteit van zijn producties, die altijd weten te verrassen en te verrukken in gelijke mate. Niet gebonden aan vermoeide formules of het volgen van de laatste trend, bewandelt hij zijn eigen weg met innovatieve ritmes, atypische riffs en eindeloos inventieve productie, waardoor een typisch energieke sound van Julian Jordan ontstaat.

3X33 MINUTEN

3 Lokale DJ’s: worden later bekend gemaakt