Inschrijving 22e KatwijkBinse Truckrun geopend

22e editie “Kattukbinse Truckrun” zaterdag 24 augustus.

Het is een prachtig en onmisbaar evenement in de feestweek van Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn en de vereniging SIEN om de medemens met een verstandelijke beperking een leuke dag te bezorgen. Veel blije mensen die er lang naar uit hebben gekeken om ingeloot te worden en mee te mogen rijden. En mensen die vorig jaar net niet ingeloot waren, krijgen nu weer de kans om wel mee te gaan. Echt een fenomeen op de eerste zaterdag van de feestweek. Dus zet alvast in de agenda zaterdag 24 augustus 2019.

Alle partijen kennen hun rol. Wij als organisatie hebben er weer ontzettend veel zin in. Voor zowel de zorgorganisaties als de begeleiders van de bijrijders, als de chauffeurs, als de complete crew aan vrijwilligers, hebben allen hetzelfde doel; “een geslaagde dag ervan te maken”. De lieve en mooie mensen die langs de route zwaaien en meeleven, zijn de bevestiging van het plezier. We hopen op mooi weer en een heleboel publiek. Startplaats is ook nu weer bij onze gewaardeerde gastheer “ESA ESTEC”, een grote zegen voor ons als organisatie. Een ieder die erbij betrokken is of eraan meedoet, kijkt uit naar het warm welkom.

Oproep aan de chauffeurs, zij kunnen zich vanaf nu t/m 13 juni as weer inschrijven. Je hoort uiterlijk 30 juni van de organisatie of je bent ingeloot. Inschrijven gaat nu digitaal en vul hier het formulier in. Voor vragen kunt u bellen Jan van den Berg op 071-4031589. De inschrijvingen voor de deelnemers met een verstandelijke beperking gaan via Jan van der Bent. Je kunt hem bereiken op telefoonnummer 071-4024189. Bijrijders kunnen hier een inschrijfformulier downloaden.

We doen het voor enthousiaste klant vertaal het maar naar “Klanthousiasme”. Dan wordt het vast weer een mooie, leuke en ontspannen dag. Schrijf je snel in, de deelname is gratis, en hopelijk ben jij erbij op 24 augustus. Nogmaals; inschrijven kan tot en met 13 juni! De 22e editie van deze dag vol ‘truckfun’ wordt mede mogelijk gemaakt door Prolife zorgverzekeringen, Fotostudio Ronkes, de Echte bakker Den Dulk en Albert Heijn zeilmakerstraat uit Katwijk.