augustus, 2023

24aug20:00Tweede editie Rijnfestijn met de Guilty Six en Throwback!20:00

Informatie

Na het succes van de vorige editie, waar Band and Breakfast en de Guilty Six het Oranjerock terrein op zijn kop zetten, organiseert de Oranjevereniging Katwijk a/d Rijn op donderdag 24 augustus opnieuw een waanzinnige avond vol muziek en entertainment.

Dit keer wordt het nog grootser en beter, met de onvergetelijke optredens van Guilty Six en de sensationele nieuwe band, Throwback. Een aantal lokale talenten gaan hun krachten bundelen en optreden onder de indrukwekkende bandnaam Throwback. Samen zullen zij de legendarische rockklassiekers uit het verleden laten schallen over de prachtige Duinvallei.

En alsof dat nog niet genoeg is, sluiten we de avond af met een spetterend optreden van niemand minder dan de nu al legendarische Guilty Six. Voor de trouwe bezoekers van het Najaarsfeest behoeft deze band geen verdere introductie. Voor de nieuwkomers: bereid je voor op een muzikale belevenis die je versteld zal doen staan. Ze staan garant voor een onvergetelijke avond vol energie, feest en geweldige muziek.

Belangrijke wijziging ten opzichte van vorig jaar: Vanwege vergunningen en veiligheid zijn we dit jaar genoodzaakt om kaartverkoop te hanteren. Niet getreurd, voor slechts 5,00 Euro krijg je niet alleen toegang tot dit geweldige evenement, maar ontvang je ook bij binnenkomst twee gratis consumptiemunten ter waarde van 3,00 Euro per stuk.

LET OP: de consumptiemunten worden per persoon uitgegeven en niet per ticket uitgereikt.

Mis dit bruisende spektakel niet! Markeer de datum in je agenda, nodig je vrienden uit en zorg dat je erbij bent op het Rijnfestijn. Het wordt een avond om nooit te vergeten.

Tickets: https://store.ticketing.cm.com/rijnfestijn2023

Toegang vanaf 18 jaar.