april, 2024

26apr20:00Koningsavond op De Turfmarkt20:00 De Roskam, Turfmarkt 2, Katwijk

Informatie

Voorgaande jaren was er altijd een Roskam live op de avond voor koningsdag binnen in De Roskam. Dit jaar gaan we naar buiten! Komt u ook naar de eerste editie van Roskam Live in de buitenlucht, Support Act trapt af om 20.00 uur.
De band Support Act is de langst bestaande en nog altijd actieve band in Katwijk. In de loop der jaren zijn er wat bezettingswisselingen geweest maar wat onveranderd is gebleven, zijn de greatest hits in het repertoire en de energie waarmee die gebracht worden.
Een avond Support Act betekent een avond dansen op Uptown Funk, It’s Raining Men en You’re The One That I Want. Genieten van Somebody To Love, Billie Jean en Don’t Stop Believin’ en meebrullen met Het Duurt Te Lang, Noodgeval, Living On A Prayer en We Are The Champions.
De band heeft vaker voor de Oranjevereniging gespeeld in het verleden. Wellicht herinner je je nog hun Back to the 80’s themashow in de Oranjebrink. Of het TOP 100 Aller Tijden spektakel op de openingsavond van de feestweek.

Laten we duimen voor mooi en warm weer dan belooft het een gezellige avond te worden, we sluiten de avond muzikaal af om 23:00 uur

(Vrijdag) 20:00

De Roskam