augustus, 2023

22aug19:30Muziekavond met de Oranjevereniging in de Dorpskerk19:30 Dorpskerk, Kerklaan 12, Katwijk aan den Rijn

Informatie

Na een aantal jaren van afwezigheid in het programma van de OV Katwijk aan den Rijn, is er weer een avond met muziek in de Dorpskerk. Op dinsdagavond 22 augustus is de Brassband Flora Brass te horen met een zeer
afwisselend programma. Onder leiding van Patricia Kerkdijk spelen zij herkenbare muziek en andere aantrekkelijke klanken. In de fijne akoestiek van de Dorpskerk komt de Flora Brass prima tot zijn recht. Het programma
zal worden afgewisseld met samenzang van overbekende Vaderlandse liederen uit o.a. Valerius Gedenckklanck. Daarbij wordt men begeleid met orgelspel van Johan Haasnoot, dit jaar alweer 25 jaar organist van de Dorpskerk.
Het kleurrijke instrument staat bekend om zijn diversiteit aan kleur, maar kan ook krachtig overkomen. Dit vormen ideale ingrediënten om de samenzang inspirerend naar grote hoogte te stuwen. De Oranjevereniging nodigt u van harte uit om deze avond mee te maken. De toegang is gratis. Bij de uitgang is er één collecte, van harte aanbevolen!
De deuren gaan open om 19.30 uur.

(Dinsdag) 19:30

Dorpskerk