april, 2022

27apr10:00Koningsdag familiefeest op De Turfmarkt10:00

Groots familiefeest op de Turfmarkt

10:00 uur Optreden Harmonie Katwijk Zingen van het Wilhelmus

10:00 uur Opening van het terras van De Roskam. Voor koffie en oranjegebak, een frisje of een biertje.
Ook snackbar De Relus zal aanwezig zijn voor de lekkere trek.

10:00 uur Mastklimmen op de Turfmarkt “Wie haalt de prijzen uit de mast, klim naar boven en sla je slag”.

10:00 uur Inleveren kleurplaat uit programmaboekje. Tot 12.15 uur kunnen de kleurplaten uit dit programmaboekje ingeleverd worden bij de kraam van de wedstrijdleiding. De prijsuitreiking is om 13.15 uur op het podium.

10:00 uur Start spellencircuit voor de jeugd In drie leeftijdscategorieën te weten: tot 4 jaar, 4 t/m 7 jaar en 8 t/m 12 jaar.

11:00 uur Penaltyschieten achter De Roskam. Voor het penaltyschieten dient te worden ingeschreven bij de wedstrijdleiding.

11.00 uur Einde van het optreden van Harmonie Katwijk

12:00 uur Springkussens op de Rijnstraat. Er zullen een aantal luchtkussens worden opgesteld op de Rijnstraat. Op de Turfmarkt is voor de allerkleinsten een speelplein ingericht.
De springkussens blijven staan tot 18.30 uur.

12:00 uur Einde van de kinderspelen Bij het inleveren van de spelkaart krijgen de kinderen iets te drinken, een zakje chips en een herinnering aan deze Koningsdag.

13.15 uur Prijsuitreiking van alle spellen en winnaars kleurplaten op het podium op De Turfmarkt.

14:00 uur Zaklopen op de Rijnstraat naast De Roskam

15:00 uur Straattekenwedstrijd achter De Roskam. Wie maakt het grootste of speciaalste ‘schilderij’ op de Rijnstraat

(Woensdag) 10:00