augustus, 2023

19aug10:00- 12:00Katwijks Kampioenschap Suppen 202310:00 - 12:00

Informatie

Dit jaar organiseert Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn in samenwerking met Atletiekvereniging Rijnsoever, KRB  en Aqua Sport voor de tweede keer een Supkampioenschap. Het Katwijks Kampioenschap van deze populaire sport zal gehouden worden op zaterdag 19 augustus. Deze wedstrijd vind plaats in de Oude Rijn en additioneel kanaal.

Het is alleen nog mogelijk zaterdag 19 augustus in te schrijven bij de Zeeverkenners met je eigen sup. Er wordt gestart en gefinisht vanaf het terrein van de Katwijkse Zeeverkenners aan het Lage Mallegatpad. Het parcours is 2,4 KM lang en gaat rond het eiland ( ´t Sandt). Inschrijven alleen nog mogelijk op ..

Het inschrijfgeld bedraagt € 5,00, u ontvangt een fraaie pet. Inschrijven gebeurt individueel, echter de start zal tegelijkertijd plaatsvinden dus er kan in teamverband gesport worden. Inschrijven voor de jeugd tot 15 jaar vanaf 09.00 uur tot 09.45 uur. De jeugd start om 10.00 uur bij de Katwijkse Zeeverkenners.

Inschrijven 15 jaar en ouder vanaf 09:00 uur tot 10:15 uur. De senioren starten om 10.30 uur bij de Katwijkse Zeeverkenners. Inschrijven bij de Katwijkse Zeeverkenners aan het Lage Mallegatpad, het startnummer wordt met stift op de hand geschreven.

De Katwijkse Reddingsbrigade verleent haar medewerking, maar voor uw veiligheid is er een dringend advies een zwemvest en zwemschoenen te dragen. Jeugd onder de 12 jaar mag alleen deelnemen onder begeleiding van ouder of verzorger.

(Zaterdag) 10:00 - 12:00