augustus, 2022

20aug09:00- 12:00Katwijks Kampioenschap Suppen09:00 - 12:00 Rijnburg (bij Confianza)

LET OP: alleen nog mogelijk met eigen sup

Dit jaar organiseert Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn iets nieuws, namelijk een heus Supkampioenschap.  Het Katwijks Kampioenschap van deze populaire sport zal gehouden worden op zaterdag 20 augustus. Tijd genoeg dus om je voor te bereiden op deze wedstrijd in de Oude Rijn en additioneel kanaal. Er wordt gestart en gefinisht in de Oude Rijn, nabij de Rijnbrug (Sandtlaan). Het parcours is 2,4 km lang en gaat rond het eiland ( ´t Sandt). LET op: alleen nog deelname mogelijk met EIGEN sup!

Het inschrijfgeld bedraagt € 6,00, u ontvangt een fraaie pet en een consumptiebon voor bij de prijsuitreiking.

De Katwijkse Reddingsbrigade verleent haar medewerking, maar voor uw veiligheid is er een dringend advies een zwemvest te dragen. Jeugd onder de 12 jaar mag alleen deelnemen onder begeleiding van ouder of verzorger.

LET OP: alleen nog mogelijk met eigen sup

Inschrijving

Er zijn twee categorieën:

1.  Jongens en meisjes van 10 t/m 15 jaar, kosten € 5,= p.p. Inschrijven voor de jeugd tot 15 jaar vanaf 09.00 uur tot 09.45 uur. De jeugd start om 10.00 uur bij de Rijnbrug.

2. Heren en dames van 15 jaar en ouder, kosten € 5,= p.p. Inschrijven 15 jaar en ouder vanaf 09:00 uur tot 10:15 uur. De senioren starten om 10.30 uur bij de Rijnbrug.

Jeugd onder de 12 jaar mag alleen deelnemen onder begeleiding van ouder of verzorger. Inschrijven gebeurt individueel, echter de start zal tegelijkertijd plaatsvinden dus er kan in teamverband gesport worden.

Inschrijven in De Roskam aan de Turfmarkt, deelnemers krijgen bij inschrijving een pet, het startnummer wordt met stift op de hand geschreven.

De naam en startnummer wordt genoteerd, er zijn twee lijsten: junioren en senioren.

Junioren beginnen met startnummer 1

Senioren beginnen met startnummer 50