Ter land, Ter rijn en met een Zucht battle

Een nieuw onderdeel in de Katwijkse Najaarsfeesten. Ter land, Ter rijn en met een Zucht battle. Het event vindt plaats op dinsdagavond 27 augustus.

Doe mee aan de ultieme uitdaging en strijd met jouw team voor de felbegeerde eerste prijs! Schrijf je nu in om op dinsdagavond de spectaculaire spellenreeks te ervaren.

Ter land, ter zee en in de lucht, we hebben uitdagende opdrachten voor jou in petto! Het is van essentieel belang om je teamgenoten zorgvuldig te selecteren, zodat jullie op alle fronten vertegenwoordigd zijn. Denkvermogen, kracht, doorzettingsvermogen, snelheid, uithoudingsvermogen, creativiteit, en nog veel meer, alles komt in deze wedstrijd van pas.

👨‍👩‍👧‍👦 Elk team bestaat uit 4 deelnemers en een coach, dus verzamel jouw ultieme dreamteam en schrijf je snel in! Er is ruimte voor slechts 8 teams, dus wees er snel bij.

🎭 En alsof dat nog niet genoeg is, hebben we ook een prijs voor het best verkleden team! Dus haal je creativiteit uit de kast en verras ons met jullie originele outfits. 🎭🏅

Belangrijke details om te onthouden:

✅ Minimale leeftijd deelnemers: 16 jaar (ID verplicht)

👟 Dichte schoenen zijn verplicht tijdens de spellenreeks.

💦 Vergeet niet om droge kleding mee te nemen voor na de inspanning.

Het is nog niet mogelijk om in te schrijven, binnenkort meer.