Verduurzaming vrijwilligershome

Beste leden, sponsors en vrijwilligers,

Wij doen mee met de actie van het Eneco Luchterduinenfonds.

De doelstelling van het Eneco Luchterduinenfonds is de verduurzaming van de kust en het versterken van de kunstbeleving in Noordwijk, Zandvoort, Bloemendaal en Katwijk. Zij bieden financiële ondersteuning van projecten en initiatieven op het gebied van energiebesparing, duurzame energie en kustbeleving in deze gemeente.

Duurzaamheid is ook een thema binnen onze vereniging, vandaar dat wij initiatieven willen ontplooien op het gebied van energiebesparing voor ons vrijwilligershome. Hier worden onze materialen opgeslagen en onderhouden door veel van onze vrijwilligers. Zij zorgen er voor dat alles er weer piekfijn voor de festiviteiten uitziet. Door de aanschaf van zonnepanelen kunnen wij alle elektriciteit die wordt gebruikt zelf opwekken. Op deze manier kunnen wij ons vrijwilligershome energieneutraal maken en bijdragen aan een duurzaam Katwijk.

Indien u ons initiatief wilt steunen dan kunt u daarvoor uw stem uitbrengen. Hoe meer stemmen wij krijgen, des te hoger onze bijdrage van Eneco Luchterduinenfonds wordt. Mogen wij op uw stem rekenen?

Hoe kunt u stemmen. Klik hier om naar de website van het Eneco Luchterduinenfonds te gaan.  (of kopieer deze link naar uw browser: https://www.eneco.nl/campagnes/luchterduinen-fonds/oranjevereniging/)

Alvast bedankt voor uw steun.

Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn