Stoer, tof en fun; de KatwijkBinse Truckrun

Zaterdag 19 augustus, de 24e editie

We komen eraan en kijken uit naar u!

100 stoere toffe truckers en hun machtige machines? Check!

193 stoere blije bijrijders? Check!

U komt toch ook?

Wij zijn er klaar voor en kunnen haast niet meer wachten. Onze vrolijkste, ronkende, grommende, joelende en jubelende karavaan van Nederland, deze oorverdovende optocht van mooie mensen en machines is niet meer te stoppen! Nog even geduld maar

19 augustus nadert in rap tempo. Misschien zelfs al slapeloze nachten voor onze blije bijrijders en hun stoere toffe truckers. Wij kijken niet alleen uit naar deze datum maar nog meer naar…

Naar U! Trotseer de vrolijke decibellen, pink dat traantje weg, lach van oor tot oor, zwaai je arm uit de kom en geniet!

Wanneer?

19 augustus 2023. Prik deze datum vast in je agenda en vier dit feestje met ons mee.

Waar?

Kijk hieronder voor de route. Zoek je plekje en zorg dat het weer rijen dik staat langs de kant.

13.20  uur              Valkenburg

13.30  uur              Katwijk aan den Rijn

13.45  uur              Rijnsburg

14.00  uur              Oegstgeest

14.10  uur              Warmond

14.25  uur                Sassenheim

14.45  uur                Noordwijkerhout

15.15  uur                Noordwijk Boulevard

15.30  uur                Katwijk Gemeentehuis

15.40  uur                Katwijk Boulevard

15.55  uur                Katwijk Hoornes (richting ESA-ESTEC)

Namens vereniging Sien, de Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn, ESA ESTEC, Novèns Accountants, den Dulk De Echte Bakker, Ouwehand Vis, Jongeneel Transport, RAP vormgeving, Albert Hein Zeilmakerstraat en motor politie Haaglanden, graag tot 19 augustus 2023!

Stoer tof en fun, dat is en blijft de KatwijkBinse Truckrun