Steun ons vrijwilligershome

Beste leden, sponsors en vrijwilligers,

Wij doen mee met de Rabo ClubSupport 2020.

Het Rabobank Wensenfonds (Rabo ClubSupport) steunt initiatieven. Het fonds richt zich op initiatieven die een duurzame verbetering voor de samenleving realiseren. Denk bijvoorbeeld aan een opgeknapte keuken voor het buurthuis, middelen voor gehandicapte sporters of het mogelijk maken van de plaatsing van zonnepanelen bij een club. Jaarlijks hebben verenigingen en stichtingen, die klant zijn van de bank, de gelegenheid een wens in te dienen.

Ook wij hebben dit gedaan voor de verbouwing/inrichting van ons vrijwilligershome. Hier worden onze materialen opgeslagen en onderhouden door veel van onze vrijwillgers. Zij zorgen er voor dat alles er weer piekfijn voor de festiviteiten uitziet.

Indien u onze wens wilt steunen dan kunt u daarvoor uw stem uitbrengen. Hoe meer stemmen wij krijgen, des te hoger onze bijdrage van de Rabobank wordt.

Mogen wij op uw stem rekenen?

Hoe kunt u stemmen.
Door in te loggen in de RABO-app of op de RABO-website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn