Prettige Kerstdagen en Gelukkig Nieuwjaar

Het afgelopen jaar was voor ons allemaal een bizar jaar. In maart kwamen we in de coronacrisis terecht. Daardoor kon de viering van Koningsdag en het bevrijdingsprogramma rond 5 mei niet doorgaan. De voorbereidingen van het Najaarsfeest hebben we kort daarna stop gezet, omdat alles er op wees dat dergelijke festiviteiten in een 1,5 meter samenleving niet uit te voeren zijn. De intocht van de Sint en het winterprogramma volgde een zelfde lot en nu zitten we midden in een lock down.

Kortom, 2020 is afgelast.

Nu er steeds meer vaccins worden goedgekeurd en beschikbaar komen, begint er weer licht aan de horizon te gloren. Hoewel we de komende feestdagen nog wel in beperkte kring met elkaar kunnen doorbrengen, geeft dit ons toch weer moed en motivatie om naar 2021 uit te kijken. Wat er allemaal mogelijk zal zijn is nog onzeker, maar achter de schermen houden we dit goed in de gaten en bestuderen wij alle mogelijkheden om weer festiviteiten te kunnen organiseren.

Wij wensen iedereen prettige feestdagen en een heel gezond 2021.

Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn