Massale run op KatwijksBinse Truckrun!

Inschrijving (road to) groot succes!

Zaterdag 19 augustus 2023 de 24e editie van de Katwijk Binse Truckrun

Road to succes

De inschrijving is opnieuw een (road to) groot succes! Maar liefst 193 stoere blije bijrijders en 186 stoere toffe truckers hebben zich enthousiast aangemeld voor deze tocht der tochten. Stoer, tof en fun; de “KatwijkBinse Truckrun”.

Hopelijk tot volgend jaar!

Jammer dat er maar 100 chauffeurs mee kunnen rijden. We hebben dus niet iedereen blij kunnen maken. Maar hee! Jullie, stoere toffe truckers! Bedankt voor jullie enthousiaste reacties. Ben je het deze keer niet geworden? Hopelijk zien we je volgend jaar!

Vragen of nog niets gehoord?

Iedereen, zowel truckers als bijrijders hebben inmiddels persoonlijk bericht gehad. Heeft u nog vragen of heeft u nog niets gehoord? Twijfel niet en neem gelijk contact met ons op!

Inschrijvers via vereniging Sien; u kunt mailen naar kbtruckrun@gmail.com

Chauffeurs; u kunt mailen naar info@oranjeverenigingkatwijk.nl

19 augustus 2023. Nog even geduld hebben dus, maar deze toffe truckrun komt  langzaam in beweging. We are on the move! Alles is aanwezig om voor de truckers en hun blije bijrijders er een onvergetelijke dag van te maken. Een unieke mix van mooie mensen en machines. Begeleidt door mannen en vrouwen van de motorpolitie Haaglanden. Top cops!

Blij en dankbaar zijn we ook voor de gastvrijheid van ESA-ESTEC. Hun parkeerterrein is weer onze optimale uitvalsbasis voor deze happy happening!

Namens vereniging Sien, de Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn, ESA ESTEC, Accountantskantoor Novèns, de Echte bakker Den Dulk uit Katwijk, Ouwehand Vis, Jongeneel Transport, RAP Vormgeving en Albert Heijn uit de Zeilmakerstraat, nogmaals bedankt voor jullie enthousiaste reacties en inschrijvingen. Tot zaterdag 19 augustus!

Stoer, tof, fun, dat is de KatwijkBinse Truckrun!