Kerstboutverloting in De Roskam

Zaterdag 17 december is het weer tijd voor de traditionele kerstboutverloting van Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn. Dat deze verloting traditioneel is, kunnen we rustig stellen,  aangezien de eerste kerstboutverloting van de Oranjevereniging werd gehouden in 1983. Nu 29 jaar later draait het rad van fortuin nog steeds in De Roskam. U wordt ontvangen met een glühweintje of warme chocolademelk waarna u in de gezellig versierde Roskam de lootjes kunt kopen om prachtige prijzen te winnen.

Kalkoenen, konijnen, gourmetschotels, flessen met allerlei dranken, kerststukjes, cadeaubonnen, en vele andere prijzen wachten die dag op een nieuwe eigenaar. Beproef uw geluk bij het rad en proef de sfeer. De zaal gaat open om 14:30 uur, de verloting  zal eindigen als alle prijzen verloot zijn. Naast veel kans op mooie prijzen steunt u, uw Oranjevereniging bij het kopen van de lootjes.

Voor een gezellige middag voor het hele gezin zien we u graag op 17 december.