Jetzt geht’s los, on the move, we zijn niet te houden!

Zaterdag 20 augustus de 23e editie van KatwijkBinse Truckrun

2 jaar lang was het oorverdovend stil op deze normaal zo rumoerige zaterdag in de KatwijksBinse feestweek…

Wekenlang schreeuwen we het al van de daken. Dat doen we nu weer! Nog steeds even geduld maar het is nu bijna echt zover. Misschien zelfs al slapeloze nachten voor onze blije bijrijders en hun stoere toffe truckers. De vrolijkste, ronkende, grommende, joelende en jubelende karavaan van Nederland, deze oorverdovende optocht van mooie mensen en machines is niet meer te stoppen!

Trotseer de vrolijke decibellen, pink dat traantje weg, lach van oor tot oor, zwaai je arm uit de kom en geniet!

Wanneer? 20 augustus 2022. Prik deze datum vast in je agenda

Waar? Kijk hieronder voor de route. Zoek je plekje en zorg dat het weer rijen dik staat langs de kant.

13.20  uur              Valkenburg

13.30  uur              Katwijk aan den Rijn

13.40  uur              Rijnsburg

13.50  uur              Oegstgeest

14.20  uur                Sassenheim

14.40  uur                Noordwijkerhout

15.20  uur                Noordwijk Parallelboulevard

15.30  uur                Katwijk Gemeentehuis

15.40  uur                Katwijk Boulevard

15.55  uur                Katwijk Hoornes (richting ESA-ESTEC)

Voor de oplettende lezer, geen Warmond dit jaar wegens werkzaamheden.

Namens vereniging Sien, de Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn, ESA ESTEC, Novèns Accountants, Ouwehand Vis, den Dulk De Echte Bakker en Albert Hein Zeilmakerstraat, graag tot 20 augustus 2022! Tot de KatwijkBinse Truckrun!