Inschrijving 23e KatwijkBinse Truckrun van start

Zaterdag 20 augustus de 23e editie van KatwijkBinse Truckrun. Kings and Queens of the road, we zijn op zoek naar jou!

De KatwijkBinse Truckrun: van verre al te horen;  extra dot gas, ronkende motoren, joelende jubelende luchthoorns, grommende toeterende geluiden, zwiep- zwiep- zwiepende schelle fluittonen.

Twee jaar lang was het oorverdovend stil op een anders zo rumoerige zaterdag eind augustus in een spetterende feestweek van de Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn.

Maar hee! We mogen weer en daarom zijn we op zoek jou en jou! Kings and Queens of the road. Stoere toffe truckers en blije bijrijders!

Poets je stoere truck extra op, start de motoren, laat de luchthoorn joelen en ga mee in de vrolijkste karavaan van Nederland. Een rumoerige stoet die als een lang lint van allerlei soorten vrachtwagens door de Bollenstreek dendert. Naast je, een maatje voor het leven die je de dag van zijn of haar leven bezorgt. Onderweg een menigte enthousiast publiek die jullie toezwaaien. Zelfs een beetje een brok in de keel en traantje in de ogen als je even stil staat bij deze combinatie van machtige machines en kwetsbare maar heerlijk onbevangen mensen. Een truckrun zoals een truckrun bedoelt is!

De Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn en vereniging SIEN zijn daarom maar wat blij en trots om dit enerverende evenement weer te kunnen organiseren. Wil jij je medemens met een verstandelijke beperking de dag van zijn of haar leven bezorgen en onderdeel zijn van deze toffe truckrun? Dan kan dat!

Inschrijven voor deze 23e editie van de KatwijkBinse Truckrun kan vanaf nu, de inschrijving staat open tm 8 juni 2022.

Inschrijven chauffeurs gaat via onderstaande link:

Inschrijven bijrijders gaat via onderstaande link:

Let op! Inschrijven kan alleen digitaal via de link. Dit geldt ook voor de bijrijders. Er is plek voor 100 chauffeurs en men hoort uiterlijk 28 juni wie er zijn ingeloot.

De KatwijkBinse Truckrun 2022, mede mogelijk gemaakt door: ESA ESTEC, Novèns Accountants, Den Dulk De Echte Bakker en Albert Hein Zeilmakerstraat.

Kings and Queens of the road, we kijken naar jullie uit!