Groots Bevrijdingsfestival in Hangaar Valkenburg

Katwijk viert vrijheid, ook muzikaal

Voorafgaand aan de viering 75 jaar Vrijheid op 5 mei zal op zaterdag 2 mei een groot muzikaal feest plaats vinden in de hangaar van het voormalig vliegkamp Valkenburg.  Vliegkamp Valkenburg zal dan dé ontmoetingsplek zijn voor alle inwoners van Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg om samen te komen om daar het bevrijdingsfeest met elkaar te gaan vieren.

Naast de bekende Nederlandse artiesten Gerald Joling en Wolter Kroes, beiden begeleid door de bekende TMF Band onder de leiding van Marcel Fisser, zal in het eerste deel van dit concert een optreden verzorgd worden door The Liberty Band. Deze band is een samenstelling van diverse Katwijkse muzikanten en artiesten onder leiding van Martin van Duijn (Support Act). De Libertyband brengt een feest der herkenning met nummers van U2, Sting, Queen en vele anderen met als grote gemeenschappelijke deler: vrijheid.

Vijfenzeventig jaar Vrijheid is een initiatief van de Oranjeverenigingen van Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg en de gemeente Katwijk.

Voor de liefhebbers van dance muziek zal er op vrijdag 1 mei een extra evenement in de hangaar georganiseerd worden. Nadere informatie over dit evenement volgt binnenkort.

De kaartverkoop voor het Liberty concert is inmiddels gestart, klik hier!!