Geen Oranjebrink, wel Oranjedance tijdens Najaarsfeest 2022

Sinds jaar en dag is er tijdens het Najaarsfeest in Katwijk a/d Rijn een grote feesttent in de Zanderij, de KBM Oranjebrink. Tijdens de voorbereidingen van het Najaarsfeest 2022 waren de onzekerheden, met betrekking tot evenementen in een feesttent en Covid-19, te groot om dit risico te nemen. Het bestuur van de Oranjevereniging Katwijk a/d Rijn heeft dan ook besloten om dit jaar geen feesttent te plaatsen in de Zanderij. Uiteraard zullen alle andere evenementen wel doorgang vinden.

Eén van deze evenementen is een groot dance-festival, Oranjedance. Dit zal plaats vinden op zaterdag 20 augustus op het evenemententerrein in de Duinvallei. Niet eerder was de line-up zo divers en van zo’n hoge kwaliteit. Maar liefst zeven internationaal vermaarde, nationale en lokale dj’s zijn geboekt: Mental Theo, Chuckie, Billy the Kit, La Fuente en Erick E. Maar ook twee dj’s uit de regio: dj Michiel en dj Jor-D.

Op dit moment zijn er nog tickets verkrijgbaar via de website van de Oranjevereniging Katwijk a/d Rijn, echter de verwachting is dat het evenement binnenkort uitverkocht zal zijn, dus wees er snel bij.

Festival info:

Zaterdag 20 augustus

Toegang: Vanaf 18 jaar

Locatie: Evenemententerrein, Duinvallei (Zanderij)

Festival terrein open: 15.30 uur

Aanvang: 16.00 uur