DrieKerkenLunch met een Oranje Tintje!

Wie kent vanaf zondagmiddag 25 augustus niet de enige echte ‘DrieKerkenLunch’ in Katwijk aan den Rijn? In samenwerking met de Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn worden de deuren van  de H. Joannes de Doperkerk, de Dorpskerk en de Open Hof Kerk wijd open gezet voor ongeveer honderd belangstellenden. In elke kerk is er na de ontvangst een korte boeiende activiteit waarna de rest van het uur van een heerlijke lunch kan worden genoten. Deze eerste keer wordt gestart met drie groepen van 33 belangstellenden.

Natuurlijk is de ontvangst zondag 25 augustus vanaf 12.30 uur en het afscheid vanaf 16.45 uur in De Roskam. Om 12.50 uur start elke groep met begeleiders.

Deze DrieKerkenLunch wordt georganiseerd voor alle belangstellenden, maar niet zozeer voor de eigen kerkgangers. Om de onkosten te bestrijden kost deelname € 5,- p.p. en kinderen tot tien jaar zijn gratis. Honderd kaarten zijn vanaf maandag 12 t/m woensdag 21 augustus te koop bij ‘Bike Totaal Luyten’ en ‘Bakker Roodenrijs’. Lopen, lunchen en luisteren, wat voor jou?