DrieKerkenConcert met een Hollands Tintje!

In samenwerking met de Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn worden zondagmiddag 22 augustus de deuren van achtereenvolgens de H. Joannes de Doperkerk, de Dorpskerk en de Open Hof Kerk wijd open gezet voor ongeveer honderd belangstellenden. In elke kerk is er na de ontvangst een onderdeel van het ‘Walking Concert’ met als thema ‘Typisch Hollands’ waarna er natuurlijk ook aan de inwendige mens wordt gedacht. De groep wordt om 14.45 uur verwacht bij de H. Joannes de Doperkerk waar het eerste deel van het ‘Walking Concert’ om 15.00 uur start.

Na de wandeling naar en het concertje in respectievelijk de Dorpskerk en de Open Hof Kerk is er vanaf 18.00 uur het napraten en het vloeibare afscheid in / bij De Roskam.

Dit DrieKerkenConcert wordt georganiseerd voor alle belangstellenden. Om de onkosten te bestrijden kost deelname € 5,- p.p. en kinderen tot tien jaar zijn gratis. Honderd kaarten zijn vanaf maandag 26 juli t/m vrijdag 20 augustus te koop bij ‘Kluswijs’ en ‘Bakker Roodenrijs’. Lopen en luisteren naar ‘Typisch Hollands in drie kerken, wat voor jou deze zondagmiddag 22 augustus?