”Defilé 75 jaar vrijheid”

5 mei 2020 Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg

De voorbereidingen voor de viering van 75 jaar vrijheid zijn inmiddels in volle gang. Er zal onder andere een Defilé worden georganiseerd. Het “Defilé 75 jaar vrijheid” zal onder andere bestaan uit: zes praalwagens, 65 historische militaire voertuigen uit de Tweede Wereldoorlog en de periode daarna.

Pelotons van het Korps Nationale Reserve, muziekkorpsen en veteranen. Op het defileerpunt zal een officier van de Koninklijke Landmacht en de burgemeester het defilé afnemen. Geallieerden veteranen en andere gasten zullen de parade gadeslaan vanaf de tribune op de Zeeweg.

Naast het Defilé wordt er een uitgebreid feestprogramma georganiseerd. De organisatie is in handen van de Oranjeverenigingen uit Katwijk, Rijnsburg en Valkenburg in samenwerking met Gemeente Katwijk. Wilt u op de hoogte blijven van de programmering volg het op de facebookpagina en de website van Oranjeverenigingen KRV.