Dankwoord na het Najaarsfeest

Een Groots Dankwoord na het Najaarsfeest 2023 in Katwijk a/d Rijn!

Met grote oprechtheid willen we onze dankbaarheid uiten aan alle betrokken instanties en bezoekers die het Najaarsfeest 2023 tot een onvergetelijk succes hebben gemaakt.

Een warme dank aan de Gemeente Katwijk, de Politie, Brandweer, het Rode Kruis en de beveiliging, die hun onmisbare rol hebben gespeeld in het waarborgen van veiligheid, orde en welzijn van onze bezoekers.  Dank aan de omwonenden, die met hun begrip en steun hebben bijgedragen aan een positieve sfeer rondom de evenementen.

Een speciale vermelding voor onze betrouwbare leveranciers, gulle sponsors, diverse verenigingen uit Katwijk, bands en artiesten, zonder wie dit feestelijk samenzijn niet mogelijk zou zijn geweest. Jullie bijdrage heeft het evenement naar een hoger niveau getild. En laten we zeker niet vergeten om onze fantastische vrijwilligers te eren!

Jullie tomeloze inzet en onbaatzuchtige bijdragen hebben het hart van het Najaarsfeest gevormd.

Dankzij jullie inzet is dit jaar na jaar mogelijk. Jullie maken het verschil en we zijn enorm trots en dankbaar!

We zien jullie graag weer in 2024.