Band & Breakfast RijnFestijn in de Duinvallei

Mede omdat de Oranjebrink dit jaar voor het eerst tijdens het Najaarsfeest ontbreekt en omdat de Oranjevereniging wel een mooie avond wil organiseren wordt er dit jaar uitgepakt met een extra evenement!

Je gelooft het niet, maar het is dus echt waar. Onze vrienden van Band & Breakfast komen speciaal voor deze gelegenheid terug met een eigen feest: Het B&B RijnFestijn. Dat wordt natuurlijk niet zomaar een feest. Band & Breakfast maakt er samen met The Guilty Six één groot mieters mooi Festijn van.

Zing, schreeuw, huil, lach en dans mee met alles wat voorbij komt en laat je emoties de vrije loop. Alles onder het moto: HET MAG, HET KAN, WANT OOK JIJ BENT BIJZONDER EN OOK JIJ MAG ER ZIJN!

Band & Breakfast laat je rennen, vliegen, headbangen, zweven, springen, dansen en lachen. Verwacht foute platen, drukte en gekkigheid want dat is waar deze heren voor gaan zorgen!

Om even bij te komen én om op te warmen voor de 2e acte van de avond draait Michiel een paar heerlijke plaatjes en daarna is het tijd voor The Guilty Six!

Met een energieke liveshow laat The Guilty Six je schaamteloos losgaan op de bekendste Guilty Pleasures aller tijden. Geen enkele plaat is meer veilig. The Guilty Six speelt de pareltjes die jij stiekem het hardst meeschreeuwt in de auto, tijdens het koken en onder de douche. Laat je overvallen door smerige muzikale hoogstandjes, strakke broeken en een flinke dosis glamour.

En ja, iedereen die 18 jaar of ouder is mag op dit Festijn komen. Het is gratis, voor niets en voor 0 Euro. Zien we jou daar?

Datum: Donderdag 25 augustus

Locatie: Duinvallei, Zanderij Katwijk a/d Rijn