Algemene ledenvergadering Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn

Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn nodigt haar leden uit woensdag 15 maart a.s. aanwezig te zijn op haar algemene ledenvergadering in Etablissement De Roskam. De vergadering zal beginnen om 20.00 uur.

De agendapunten tijdens deze vergadering zijn onder meer het jaarverslag van de activiteiten van 2022, verslag van de kascommissie, verkiezing van bestuursleden, vooruitblik op de activiteiten in 2023 en eventuele overige punten die door de aanwezigen worden aangedragen.

De Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn stelt het zeer op prijs wanneer u als lid bij deze vergadering aanwezig wil zijn. Op de algemene ledenvergadering kunnen de leden bij het bestuur ideeën aanleveren over de uitvoering van activiteiten.