Ringrijden

Dit jaar zijn wij als vereniging benaderd door de Oranjevereniging Katwijk aan Rijn om te helpen bij het jaarlijkse ringrijden. Wie zijn wij? Wij zijn paardensportvereniging van Paridon. Onze vereniging is opgericht op 25 maart 2020 aan de Kooltuinweg in Katwijk door een enthousiaste groep vrijwilligers en paardenliefhebbers. Jaarlijks organiseren wij bingo’s, barbecues, een spetterend ponykamp en niet te vergeten diverse wedstrijden. Naast de verschillende faciliteiten op stal Paridon bieden wij als vereniging een mooie dressuurbaan, een baan voor de menners en diverse crosshindernissen.

Buiten de vereniging is er ook nog genoeg ponypret te beleven bij ponyclub Paridon. Bij de ponyclub kunnen kinderen leren rijden en organiseren ze de leukste verjaardagsfeestjes. Verdere informatie kunt u vinden op de website psvvanparidon.nl of paardensportcentrumvanparidon.nl.

Wij hopen u graag te zien op dinsdag 23 augustus bij het ringrijden of bij een van onze eigen activiteiten. Onze eerst volgende activiteit is de menwedstrijd op 28 augustus. Hopelijk tot dan!