Solar Team Eindhoven voegt zich bij Fast Car Demonstratie

Er wordt steeds meer bekend over de Fast Car Event demonstratie op 18 augustus! Eerder wisten we te melden dat Jan Lammers een toffe demo zal geven met een Formule 1 wagen uit de jaren ’80 en de wagen waarmee hij de 24 uur van Le Mans reed. Hij wordt bijgestaan door Tim en Tom Coronel met hun Dakar-buggy ‘The Beast’. (zie filmpje op onze Facebookpagina)

Vandaag kunnen we melden dat Solar Team Eindhoven aanhaakt met de Stella Vie en daar zijn we knetterblij mee. Deze gezinswagen op zonne-energie won vorig jaar met afstand de Solar Challenge in Australie in de cruiseklasse. Kom hem bekijken op de de Fast Car demo op de Westerbaan.

Let op! Om toegang te krijgen tot de demo heb je kaartjes nodig. Voor maar €2,50 p.p. krijg je zeker waar voor je geld! Tickets zijn verkrijgbaar voor drie tijdsblokken verdeeld over de dag, dus let goed op de tijden.

Hou onze Facebookpagina in de gaten voor meer nieuws over de Fast Car Demonstratie, er zit namelijk nog meer in het vat!

foto’s: TU Eindhoven / Bart van Overbeeke