MotorTourTocht van de Oranjevereniging Katwijk a/d Rijn

Op zaterdag 18 augustus a.s. zal de Oranjevereniging Katwijk aan de Rijn wederom een motortocht organiseren. De startlocatie van de tocht zal zijn bij de Roskam op de Turfmarkt in Katwijk a/d Rijn. De tocht brengt je dit jaar naar het gebied Krimpenerwaard en alle mooi landschappen daarin de buurt. Ook dit jaar is het mogelijk de tour te rijden zoals jij dit wilt.

A) Er is de mogelijkheid voor motorrijders die in een groep met de voorrijder van de organisatie willen rijden,
B) Er is een mogelijkheid voor motorrijders die in een groep met een eigen voorrijder gaan rijden.
C) Er is een mogelijkheid voor motorrijders die op eigen gelegenheid gaan rijden.

Vanwege de organisatie zien wij het liefst een inschrijving via de website www.oranjeverenigingkatwijk.nl Dit kan al vanaf 16 juli a.s. tot en met dinsdag 15 augustus. Bij inschrijving via de website bedragen de kosten voor deelname aan deze motortourtocht € 20,00 per deelnemende motorrijder en/of duopassagier, de prijs incl. koffie, lunch en een drankje bij terugkomst in de Roskam. Na de inschrijving ontvang je uiterlijk op 16 augustus de GPS route en overige instructies.

Het is ook mogelijk om je aan te melden op de motordag zelf in de Roskam, inschrijving is dan mogelijk vanaf 07.30 uur tot uiterlijk 08.15 uur. Je hebt dan geen GPS route maar kun je aansluiten bij een voorrijder van de organisatie. De inschrijfkosten op de dag zelf liggen iets hoger en bedragen dan € 25,00 p/p.

Vertrektijd van de 1e groep is om 8.30 uur, we zijn weer terug in Katwijk om 16.00 uur. Meld je snel aan voor deze super mooie motortour en we zien je graag op 18 augustus in de Roskam.