Intocht van Sinterklaas

Sint hartelijk welkom in Katwijk aan den Rijn

Ook dit jaar heeft de Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn in samenwerking met verschillende verenigingen en instanties weer een schitterend programma georganiseerd voor de ontvangst van de kindervriend Sint Nicolaas.

De Sint en zijn pieten vinden het leuk als jullie allemaal verkleed komen als Sinterklaasjes en Zwarte Pietjes. We maken er dan een groot feest van met z’n allen.

Aan jullie ouders willen we vragen of ze deze dag de vlag uit willen hangen. Sinterklaas voelt zich dan helemaal zo welkom in Katwijk aan den Rijn.

Chocolademelk

Op zaterdag 24 november komt hij aan met pakjesboot 48 bij de Turfmark met wel 70 Zwarte Pieten. Er zijn dak pieten, acrobaatpieten, fietspieten, strooipieten en kadootjespieten. Natuurlijk is ook paarde piet van de partij met Americo. Jullie zijn met je ouders, opa’s en oma’s vanaf 13:30 uur van harte welkom op de Turfmarkt. Bij De Roskam krijg je lekkere chocolademelk.

Na een muzikale show zal de Sint welkom worden geheten in de muziektent, waarna de Sint met Americo in een feestelijke en muzikale optocht een rondrit door het dorp zal maken.

Tot ziens op 25 november!

Programma Intocht Sint Nicolaas

Zaterdag 24 november

13:30u             Gratis warme chocolademelk met speculaas bij De Roskam

13:30u             Muziek op de Turfmarkt

14:00u             Aankomst pakjesboot 48

14:15u             Verwelkoming Sint Nicolaas in de muziektent

14:30u             Muzikale rondrit door het dorp

15:30u             Gezellig samenzijn met Sint Nicolaas in De Roskam

Aan de intocht werken mee: Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn, Vereniging Ondernemersbelang Katwijk aan den Rijn, Katwijkse Zeeverkenners, Katwijkse Reddingsbrigade, RTV Katwijk, Pandora Entertainment, De Roskam, Gemeente Katwijk, Stichting Jachthaven Katwijk, Algemene Watersportvereniging Katwijk, Bakkerij Haasnoot,

Luijten Tweewielers, Harmonie Katwijk, Stalhouderij Haasnoot, Door Vriendschap Sterk.