Meer dan 60 aanmeldingen voor de Oldtimer Sportauto Boulevard

Het Najaarsfeest in Katwijk aan den Rijn zal dit jaar geheel in het teken staan van de autosport. In dit kader wordt er op zaterdag 25 augustus een Oldtimer Sportauto boulevard georganiseerd.  Inmiddels hebben we meer dan 60 aanmeldingen binnen met fantastische exemplaren!

Bent u in het bezit van een oldtimer of een klassieke sportwagen van minimaal 25 jaar oud en heeft u zin in een gezellige dag, dan willen wij u graag verwelkomen op de Oldtimer Sportautoboulevard. Wij bieden u deze dag een in stijl versierde Autoboulevard op de Baron van Wassenaerlaan in Katwijk aan den Rijn. Er zal een groot publiek op de been zijn om uw pronkstuk te bewonderen. Voor koffie, lunch, een drankje en bedankje wordt gezorgd. Het programma begint om 10:00 en eindigt om 16:00 uur, we streven ernaar om om alle deelnemers om 10:00 op hun plaats te hebben staan.

Wanneer u zich wilt opgeven voor dit bijzondere evenement dan kunt u mailen naar ton@eikelboom.info of schrijven aan Oranjevereniging Katwijk aan den Rijn, Postbus 379, 2220 AJ Katwijk.
Inschrijven kan onder vermelding van:

• Naam/ adres/ woonplaats / telefoonnummer
  • Type auto
  • Bouwjaar
  • Lengte van de auto
  • Kenteken
  • Aantal personen

We hopen op een grote opkomst.